رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن بر بازاراستان به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت و گرانی کالاها و خدمات نظارت جدی داشته باشند.

نظارت جدی تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بر بازارخراسان رضوی/رای برهم زنندگان نظم عمومی با قید فوریت صادر خواهد شد

غلامعلی صادقی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن بر بازاراستان خراسان رضوی  نظارت جدی به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت و گرانی کالاها و خدمات و رعایت حقوق مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین تعزیرات حکومتی اگر موارد خاصی که برای رسیدگی  در صلاحیت دستگاه قضایی استان باشد را به این مجموعه ارسال کند در کوتاهترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و با متخلفان برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در مورد اتفاقاتی که چند روز قبل نیز در شهر مقدس مشهد از سوی برخی افراد رخ داد و باعث برهم زدن نظم عمومی در سطح شهر شد، پرونده تعدادی از آنها به دادگاه ارسال شده است و در مورد افراد باقی مانده نیز تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و به محض اینکه پرونده آنها نیزکامل شود به دادستانی و دادگاه برای رسیدگی معرفی خواهند شد و با قید فوریت برای آنها رای صادر خواهد شد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.