مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: هم زمان با سرد شدن هوا، سیستم گرمایشی اتوبوس‌های این سازمان سرویس و راه اندازی شده است.

سرویس و راه اندازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌های مشهد

به گزارش قدس آنلاین،سید مهدی حسینی پویا گفت:  با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و سرد شدن هوا، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اتوبوس‌ها به ویژه سیستم گرمایشی اتوبوس‌های  برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان انجام شده است.

او تصریح کرد: بر این اساس سیستم‌های گرمایشی، سیستم روشنایی، سیستم پنوماتیک، لاستیک و ترمز و سیستم سوخت رسانی اتوبوس‌ها بازبینی و رفع نقص شده اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح بازبینی و رفع نقص فنی ناوگان در تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی از اواخر شهریور ماه امسال و با رفع نقص از بخاری اتوبوس‌ها آغاز شد، گفت: علاوه برآن مشکل دودزایی تمامی اتوبوس‌ها نیز برطرف شده است.

حسینی پویا افزود: ازشهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوس یا وجود هرگونه نقص فنی در اتوبوس ها، شماره آن را از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع نقص آن‌ها اقدام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.