خراسان شمالی- مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت: نقش آموزش در ایجاد یک ثمره ماندگار در استان و کشور در حوزه هنرهای نمایشی بسیار موثر و اثربخش است.

نقش آموزش در حوزه نمایش به عنوان یک ثمره ماندگار موثر است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حمید نیلی در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی اظهار داشت: هم‌ اکنون در ۳۲۰ شهرستان و استان کشور ۸۰۰ گروه تئاتر  به شکل هنرمندانه در حوزه نمایشی مشغول فعالیت هستند.

وی از جمله کارهایی که می تواند در غنای فرهنگی ایرانی اسلامی بسیار کمک کننده باشد را، توجه به خرده فرهنگ ها و المان های فرهنگی دانست و افزود: برگزاری جشنواره تئاتر از راهکارهای موثر در این مسیر است.

نیلی گفت: ارتباط و تعامل بیشتر انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را اتفاق مبارکی در حوزه نمایش استان خراسان شمالی دانست و افزود: نگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حوزه نمایش برکات حوزه نمایش را افزون تر می کند.

رقابت هشت اثر منتخب نمایشی در چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از سه‌شنبه هفته جاری در محل تماشاخانه شمس و سالن گلشن بجنورد آغاز شده بود که با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کارخود پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.