مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به صورت کاملا نامحسوس روش‌های برون رفت از بن بست به وجود آمده ناشی از ناکامی‌های تیم ملی فوتبال ایران را بررسی می‌کنند تا از فرصت به وجود آمده پس از تساوی بحرین – عراق به خوبی استفاده کنند. 

سینا حسینی/

 مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به صورت کاملا نامحسوس روش‌های برون رفت از بن بست به وجود آمده ناشی از ناکامی‌های تیم ملی فوتبال ایران را بررسی می‌کنند تا از فرصت به وجود آمده پس از تساوی بحرین – عراق به خوبی استفاده کنند.  موضعگیری شفاف و صریح وزیر ورزش و جوانان در ملاقات با مهدی تاج حکایت از نارضایتی شدید مسعود سلطانی‌فر نسبت به شرایط کنونی را داشت تا حدی که وزیر خطاب به تاج اعلام کرد: باخت به بحرین و عراق غرور ملی را جریحه دار کرد و باید تدبیری اتخاذ شود تا تیم ملی در دور برگشت رقابت‌های جام جهانی بتواند نتایج اخیر را جبران کند.

 با این اظهارنظر بازار گمانه زنی‌ها بسیار داغ شد، کارشناسان و مفسران ورزشی هر یک شیوه‌ای را برای خروج از این وضعیت پیشنهاد دادند اما فدراسیون فوتبال که پیش از این با انتشار بیانیه‌ای چند وجهی از مردم عذرخواهی کرده بود در برابر انتقادها واکنش نشان داده بود، با انتشار بیانیه دوم مدعی شد که ایران حتماً به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا خواهد کرد!

 ملاقات پر حاشیه

 ملاقات خبرســاز برانکو و محمدرضا صادق سفیر ایران در کرواسی نشان میداد که پشت پرده خبرهایی در جریان است.  مرور رفتارهای تأثیرگذار چهره نزدیک به حسن روحانی و دولت دوازدهم نشان میداد باید احتمال مربیگری برانکو در تیم ملی فوتبال ایران را محتمل دانست. چهره‌های نزدیک به وزارت ورزش در گمانه‌زنی‌هــای خود آورده‌اند از آنجا که محمدرضا صادق چهره نزدیک بــه رئیس جمهور رفاقت دیرینه‌ای با مسعود سلطانی فر دارد در حال حاضر مأموریت یافته باب گفت‌وگو را با برانکو آغاز کند به این شرط که وی از دریافت غرامت از باشگاه پرسپولیس صرف‌نظر کند.

 فشار به ویلموتس

مدیران فدراسیون فوتبال که به دنبال راه حلی برای پایان دادن به قرارداد سرمربی کنونی تیم ملی بودند، برای مارک ویلموتس پیغام فرستادند که هر چه سریع‌تر برنامه خود را برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران اعلام کند و در ایران سکوت دائم داشته باشد. وزیر ورزش اعلام کرده ویلموتس حقوق چهار ماه آینده خود را زودتر از موعود دریافت کرده اســت از این رو این مسئله را می‌توان در دستیابی به یک توافق دو جانبه مفید ارزیابی کرد.

 تکذیب برانکو

برانکو طبق پیش‌بینی البته مذاکره با سران فدراسیون فوتبال و یا نمایندگان این فدراسیون را برای پذیرش سرمربی‌گری تیم ملی و یا هر نوع مسئولیتی را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچکس، هیچ فرد، و هیچ نماینده‌ای از جانب فدراسیون فوتبال با من صحبتی به قصد مذاکره نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.