گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان گره‌گشایی از مشکلات مردم را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج دانست و گفت: بسیجیان گیلان در روزهای گذشته برای تأمین امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند.

 بسیجیان  برای تأمین امنیت مردم تلاش شبانه‌روزی داشتند

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سردار محمد عبدالله‌پور به اتفاق استاندار گیلان با خانواده شهید "یوسفی" و جمعی از بسیجیان شهر رشت دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با آنان اظهار داشت: بسیجیان استان گیلان در روزهای گذشته برای حفظ و تأمین امنیت خانواده‌ها و مردم ولایتمدار استان به صورت شبانه‌روزی فعال بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان لزوم استمرار راه شهدا در جامعه و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی که در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی آن تأکید فراوانی شده ‌را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باعث ماندگاری و گسترش انقلاب شده ‌بنابراین باید برای تقویت آن در جامعه و در بین آحاد مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا نور الهی محسوب می‌شوند و زنده نگه داشتن یاد و نام آن‌ها علاوه بر یکسری خیرات و برکات دنیوی و اخروی، می‌تواند از جامعه در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن محافظت و نگهداری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آن‌ها داریم ابراز داشت: شهدا علاوه بر ایثار جان خود برای پاسداشت اسلام ناب محمدی(ص) با فداکاری خود مهر سرافرازی و عزت را بر پیشانی ملت ایران زدند.

استاندار گیلان نیز در این دیدارها شکل‌گیری شجره طیبه بسیج در راستای اعتلاء ایدئولوژی توحیدی و با رهبری امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بسیج حضور بسیار پر رنگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشت و لازم است فداکاری‌های آنان برای نسل‌های جدید بیان شود.

ارسلان زارع دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولان مایه مباهات دانست و با بیان اینکه خانواده شهید "یوسفی" تنها فرزند خود را برای حفاظت از انقلاب تقدیم کرده است خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس اکثر کشورهای دنیا از رژیم بعث حمایت می‌کردند اما جوانان این مرز و بوم در مقابل تمامی دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.