مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیجیان از بن دندان معتقد، مطیع و در رکاب ولایت بودند، مرگ را به سخره گرفتند و با نادیده گرفتن مشکلات، به زندگی رنگ جهاد دادند و با آن مانوس شدند.

بسیجیان با نادیده گرفتن مشکلات به زندگی رنگ جهاد دادند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در گردهمایی بسیجیان در مسجد رضوی منطقه طلاب مشهد افزود: بسیج با اینکه به گذشته خود افتخار می کند اما روزآمد است و آینده را رقم خواهد زد و فریب دشمنان را نخواهد خورد.

وی ادامه داد: امروز به کوری چشم دشمنان، بسیج مستضعفان تکثیر شده است و چراغی که در ایران برافروخته شد و دشمنان چشم دیدنش را نداشتند به چلچراغی تبدیل شده و تفکر بسیجی در جهان اسلام حاکم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ملت ایران از راهی که انتخاب کرده پشیمان نیست و این مسیر را همراه با شهیدان تا شهادت ادامه خواهد داد.

یوسفعلی‌زاده افزود: آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها، منافقین و خاندان پهلوی این آرزو را باید به گور ببرند که بسیجیان دست از میثاق خود با ولایت بردارند، این میثاق، تکلیف ماست و تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که رابطه بین امام و بسیجیان زلال ترین، پاکیزه ترین، مخلصانه ترین و ناب ترین رابطه است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به خوبی امضا شده و دستور کار ۴۰ سال آینده صادر شده است و بسیجیان باید این بیانیه را جدی بگیرند و آن را مطالعه کرده و با درک عمیق آن را عملیاتی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اگر می خواهیم در ۴۰ سال دوم نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از ۴۰ سال نخست باشیم و ابهت پوشالی آمریکا و همپیمانانش را بیش از پیش از بین ببریم باید به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل کنیم ۴۰ سال نخست را پیروز بوده ایم و برای موفقیت در ۴۰ سال دوم نیز باید تلاش کنیم کاستی‌های موجود در گام نخست انقلاب اسلامی را بر طرف نمائیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.