استاندار خراسان رضوی از رسیدگی به تمام پرونده‌های موجود در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: برای بررسی و رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی همیشه آمادگی داریم.

هیچ پرونده بررسی نشده‌ای در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود ندارد

به گزارش قس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در پنجاه و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل شرکت تولیدی صنعتی «سامد» برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شاید تنها کارگروهی است که آسیب‌شناسی و حل مشکل واحدهای تولیدی به بخش خصوصی واگذار شده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کارآفرینی باید در استان گسترش یابد، ادامه داد: هدف از شرکت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تسهیل فرآیند تولید و اشتغال استان از طریق کم کردن موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران است.

وی عنوان کرد: بر اساس اعلام کمیته رفع موانع تولید دیگر پرونده‌ای برای طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود ندارد، اما در عین حال برای بررسی مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی آمادگی داریم، تا هیچ پرونده‌ای پشت درب کارگروه ستاد تسهیل متوقف نماند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، یک کار نرم‌افزاری مدیریتی مبتنی بر انسجام، تجربه موفق، رسالت شرعی و قانونی است، افزود: البته در این مدل مانند ساختار اداره کشور، استاندار به‌تنهایی نمی‌تواند سبب توسعه یک استان شود.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: امروز الحمدلله در استان به‌وسیله مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که در حال تعمیق بیشتر است وحدت در اهداف و رویه وجود دارد، این موضوع مهمی است که باید در راستای توسعه پایدار خراسان رضوی مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: نخبگان خراسان رضوی باید برای توده مردم بیان کنند که در صورت امنیت پایدار اشتغال ایجاد شده و توسعه به‌وجود می‌آید، این موضوعی است که شاید کمتر به آن توجه می‌شود.

رزم‌حسینی افزود: این نکته بسیار مهمی است که واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و راکد استان به چرخه تولید استان برگردند، به‌هر حال ما می‌خواهیم در صورت امکان برای یکبار هم که شده این واحدها را تعیین تکلیف کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کلینیک صنعتی خراسان رضوی کلیه واحدهای صنعتی استان را شامل می‌شود، اظهار کرد: برای اینکه از عملکرد واحدهای برگشته به چرخه تولید و نیمه راکد مطمئن شویم، هیأتی متشکل از استانداری و بخش خصوصی گزارش میدانی را برای جلسات بعدی در صورت لزوم ارائه می‌کنند.

 در این جلسه مسعود مهدی‌زاده مقدم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از پیگیری مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک خبر داد و اعلام کرد:  تاکنون 65 واحد راکد به چرخه تولید خراسان رضوی برگشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.