کرمان - رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به آخرین آمار داوطلبان ثبت نام کننده برای یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان گفت: ۳۵۷ نفر در کرمان ثبت نام کرده اند که ۳۱۲ نفر معادل ۸۷ درصد مرد و ۴۵ نفر معادل ۱۳ درصد از این تعداد زن هستند.

۳۵۷ نفر برای نمایندگی مجلس در کرمان ثبت نام کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدصادق بصیری  در نشست خبری جمع بندی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یادهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمان افزود: در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه ۲۶ نفر مرد و در چهار شهرستان شرقی بم، نرماشیر، فهرج و ریگان ۲۸ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۵ از این تعداد مرد و سه نفر زن هستند.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ۲۰ نفر نام نویسی کرده اند که ۱۹ نفر از این تعداد مرد و یک نفر زن است.

وی با بیان اینکه ۴۵ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم نیز در رفسنجان و انار نام نویسی کرده اند که ۳۸ نفر از این تعداد مرد و هفت نفر زن بوده اند تصریح کرد: حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نیز شاهد ثبت نام ۳۵ داوطلب بود که ۳۰ نفر از این تعداد مرد و پنج نفر زن هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان گفت: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر نیز ۳۷ مرد و هفت داوطلب زن نام نویسی کرده اند که در مجموع ۴۴ نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه شهربابک نیز شاهد حضور ۲۹ داوطلب است که ۲۷ نفر از این تعداد مرد و ۲ نفر زن هستند افزود: در کرمان و راور نیز ۱۰۸ نفر برای نمایندگی مجلس یازدهم نام نویسی کردند که ۸۸ نفر از این تعداد مرد و ۲۰ نفر زن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.