خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی با اهمیت خطاب کردن حوزه راه از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواست تا با راهکارهای جدید و تسلط کامل بتواند دغدغه های این حوزه را برطرف کند.

دغدغه های حوزه با اهمیت راه استان باید کاهش یابد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اظهار داشت:مدیر ناکارآمد روند پیشرفت و توسعه استان را کند می کند و از آن سو مدیرکارآمد اگر تمام مسیر را به درستی طی کند و به حوزه کاری خود مسلط باشد می تواند گره گشا باشد نه باعث گره زدن مشکلات شود.

وی افزود: دو پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن اسفراین و جوین از پروژه های مهم و مصوبات سفر ریاست جمهوری است که نیازمند پیگیری های بیشتری است ضمن اینکه راه های روستایی ما هم نیازمند جهش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: از زمان حضور دکتر شجاعی در این استان شاهد ترافیک حضور مدیران ارشد به این استان هستیم که قابل تحسین است و اشراف کامل استاندار و همراهی مدیران موجب شده گام های خوبی برداشته شود.

عبدالمجید عبوری تصریح کرد: سهم خراسان شمالی از طرح اقدام ملی ۹۹۰۰ واحد مسکونی است که موجب اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۹ هزار نفر به صورت غیر مستقیم می شود که این رقم اشتغالزایی کمک خوبی برای این استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان شمالی می خواهیم این پروژه اقدام ملی را جدی تر بگیرند تا زودتر به ساماندهی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.