رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: با حضور تمامی برگزیدگان جشنواره نقش اول، سریال نقش اولی‌ها در مشهد ساخته می‌شود.

سریال نقش اولی‌ها در مشهد ساخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر رجبی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: دومین جشنواره نقش اول استعدادیابی با شعار یک شهر، نقش اول در رشته‌های بازیگری مقابل دوربین، مجری‌گری تلویزیون و استندآپ کمدی در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: اندیشه‌های امام حسین(ع)، نظام، انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و غیره باید در زبان هنر به‌خوبی به مردم معرفی شود، چیزی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند؛ به‌طور مثال در واقعه کربلا اگر بخواهیم درس‌های عاشورا را به‌خوبی و در این جشنواره می‌خواهیم فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را ترویج دهیم.

مسئول برگزاری دومین جشنواره نقش اول با بیان اینکه این رویداد هنری با حضور نوجوانان و جوانان هنرمند در دو گروه پسران و دختران و رنج سنی ۷ تا ۷۰ سال و در ۴ گروه سنی ۷ تا ۱۰، ۱۱ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین هزینه شرکت در جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان ۶۵ هزار تومان بوده که مبلغ آن نسبت به سال گذشته که ۴۵ هزار تومان بود ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است؛ البته از هنرمندانی که مشکلات مالی دارند به‌صورت رایگان ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.

رجبی تصریح کرد: شهرستانی‌ها حضور خوبی در دوره گذشته داشتند و در دوره گذشته برگزیدگانی از نیشابور و باخزر داشتیم و تمامی برگزیدگان مشهدی نبودند و با حضور تمامی برگزیدگان جشنواره نقش اول نیز سریال نقش اولی‌ها ساخته می‌شود که این سریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزیدگان ضمن دریافت تندیس و تقدیر جشنواره و یک پک ویژه از دوره‌های آموزشی رایگانی که در آن رشته توسط سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار می‌شوند شرکت داده خواهند شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.