سخنگوی معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: حداکثر تا ۲۰ روز دیگر تمامی تجهیزات ایستگاه ها در محل مناسب خود نصب خواهند شد تا همشهریان مشکلی از بابت نشستن بر نیمکت و یا داشتن سایبانی در مواقع بارش نزولات آسمانی نداشته باشند.

مسیر ویژه خط سه بی آر تی در بهمن به استقلال می رسد/ به زودی تمامی ایستگاهها سایه بان دار می شوند

مجید بخت آزما در گفت و گو با قدس آنلاین عنوان کرد: تلاش مجموعه عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد بر این است که خط سه بی آرتی مشهد حدفاصل میدان توحید تا میدان استقلال را با کمترین تبعات ترافیکی به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال قرار نیست تمام طول مسیر نرده گذاری شود. فقط در حال تعبیه خط فرار اتوبوس ها به طول ۲۰۰ متر قبل از تقاطعات هستیم تا این وسایل نقلیه عمومی در ترافیک چهارراه ها و میادین گرفتار نشوند و زودتر به مقصد برسند.

سخنگوی معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: ادامه مسیر را فقط با خط کشی و گل میخ جداسازی خواهیم کرد تا مشکلی برای تردد خودروها بوجود نیاید.

وی تصریح کرد: این پروژه از شهریور ماه شروع شده و تا بهمن ماه به پایان خواهد رسید. البته حدافاصل میدان توحید تا چهارراه مجد نیاز به اقدامات عمرانی دیگر از جمله سرپوشیده کردن جوی های آب، بهسازی عرض معابر و ... دارد که احتمال دارد اقدامات شهرداری فقط در این محدوده کمی بیشتر زمان ببرد.

وی اظهار کرد: به زودی تمامی خطوطی که ویژه اتوبوس های بی آرتی در حال احداث هستند به تابلوها و تجهیزات راهنمایی و رانندگی مجهز خواهند شد تا از سردرگمی رانندگان جلوگیری شود.

وی در خصوص نصب ایستگاه های اتوبوس در مسیر ویژه بی آرتی گفت: حداکثر تا ۲۰ روز دیگر تمامی تجهیزات ایستگاه ها در محل های مناسب خود نصب خواهند شد تا همشهریان مشکلی از بابت نشستن بر نیمکت و یا داشتن سایبانی در مواقع بارش نزولات آسمانی نداشته باشند.

بخت آزما تصریح کرد: سازه های ایستگاه را نمی توان بر روی آسفالت نصب کرد. چون دوامی نخواهد داشت و با کمترین فشاری احتمال کنده شدن و سقوط دارد. باید برای نصب آنها از بتن استفاده شود. به همین دلیل برای رسیدن به استحکام، کمی زمان بیشتری مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت تمامی تجهیزات ایستگاه ها به پایان رسیده و به زودی نصب خواهند شد. همچنین تمامی ایستگاه های خط سه بی آرتی مجهز به نیمکت و سایبان خواهند شد و این موضوع مختص مسیرهای جدید نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.