همدان - شورای مشورتی زنان استان همدان با حضور سید سعید شاهرخی استاندار همدان و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و اقشار مختلف بانوان استان، در استانداری برگزار شد.

 مشارکت خانم‌ها در حوزه مدیریتی باید بیش از پیش باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان معصومه ابتکار در شورای مشورتی زنان استان همدان گفت:  تا وقتی که به شرایط مطلوب برسیم، بهترین جا و بهترین راه برای شنیدن صدای بانوان، همین شورای مشورتی است.

ابتکار افزود: با تصویب سند ارتقای وضعیت زنان در استان همدان برخی از مشکلات بانوان مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این هیجدهمین سند که در سطح ملی تصویب می‌شودخاطر نشان کرد:  بدون شک دستور کاری که در سند در پیش گرفتیم چراغ راه مسئولان خواهد بود.

در ادامه معاون رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از نکات قوت و قابل توجه در سند فوق ذکر این است که تمام داده‌ها و اطلاعاتی که بر پایه آن‌ها سند را تنظیم کرده‌ایم، بومی و خاص استان همدان است.

ابتکار خاطر نشان کرد: سند ارتقای وضعیت زنان استان همدان، برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی و همچنین فرهنگ ما در سطح ملی و در سطح استانی است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر این نکته این سند یک اتفاق مهم و خیزشی بر مبنای اقتضای حرکت به سوی داشتن یک برنامه برای نیل به عدالت جنسیتی و تحقق آن  است افزود: از مواردی که باید شایان توجه باشد کاهش شکاف جنسیتی است.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان در شورای مشورتی زنان گفت: قطعا هستند بانوانی که با کاردانی و درایت توان مدیریت بالایی دارند.

 وی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم دولت تدبیر امید و همچنین دیگر دستگاه‌های اجرایی فعلی، اعتقاد قلبی و عملی به حضور و استفاده از بانوان در مقاطع مدیریتی در سطح کشور است.

استاندار خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید طبق وعده‌ای که داده‌است سهم ۳۰درصدی بانوان در دولت، قرار است تا پایان دولت آقای روحانی این سهم را به طور کامل محقق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.