فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری گوشی قاپ‌های سریالی و رمزگشایی بیش از ۱۱۰ فقره سرقت در مشهد خبر داد.

سارقان  ۱۱۰ فقره  گوشی‌ تلفن همراه در چنگ قانون

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع این موضوع  صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید آستانه‌پرست وارد عمل شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت آغاز کردند.

متهمان به قصد ربایش گوشی تلفن همراه افسر پلیس جلو آمدند

وی اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید آستانه‌پرست پس از بررسی سرنخ‌های موجود و با چهره‌زنی عاملان سرقت برای دستگیری متهمان به شیوه‌ای متفاوت وارد عمل شدند.

تقوی خاطرنشان کرد: یکی از افسران پلیس با لباس شخصی در حالی که گوشی تلفن همراه در دست داشت وارد خیابان شارستان شد و در این لحظه ۳ سارق موتورسوار که تصور می‌کردند او یک شهروند ساده لوح بوده که مثل دیگر طعمه‌هایشان در حال صحبت با گوشی تلفن خود است به او نزدیک شدند تا نقشه خود را عملی سازند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در این لحظه سارقان با اقدام  ضربتی افسر پلیس و همکارانش که با لباس شخصی در محل بودند، غافلگیر شدند.

تیراندازی هوایی برای دستگیری متهمان

وی گفت: ماموران انتظامی یکی از متهمان را دستگیر کردند اما ۲ همدست او در حالی که چاقو به دست داشتند در بین جمعیت پا به فرار گذاشتند و ماموران کلانتری شهید آستانه‌پرست با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و تیراندازی هوایی ۲ متهم را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز دستگیر کردند.

رمزگشایی از ۱۱۰ فقره سرقت

تقوی عنوان کرد: متهمان که ۳ پسر جوان و اهل یکی از شهرهای استان خوزستان هستند در اعترافات خود بیان کردند از چندی قبل به مشهد آمده و با طراحی سرقت‌های تیزدستانه خیابانی روزانه مرتکب ۴ فقره گوشی قاپی در محدوده خیابان‌ها می‌شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهمان اعتراف کرده‌اند گوشی‌های سرقتی را به‌فردی تحویل می‌دادند تا به‌وسیله او به کشور عراق انتقال دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸ مال باخته شناسایی شده‌اند، گفت: پلیس بیش از ۱۱۰ فقره سرقت را در این پرونده رمزگشایی کرده و با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات ادامه دارد.

منبع: پلیس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.