بیستمین نمایشگاه "مبلمان، لوستر، روشنایی، کالای خواب و دکوراسیون داخلی" به همراه ششمین نمایشگاه "طلا، جواهر، گوهرسنگها" چهارشنبه شب طی مراسمی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر شد.

دو نمایشگاه زیورآلات و دکوراسیون داخلی در مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه‌ها  گفت: صنایع و اصناف مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل و نیز طلا و جواهر از بخشهای اشتغالزا و مزیت‌دار شهر مشهد به شمار می‌روند.

بتول گندمی افزود: براساس آمار موجود ۱۲۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار کارگاه در صنف تولید و عرضه طلا، جواهر و گوهرسنگها در مشهد مشغول فعالیت هستند و گاه صادرات نیز دارند.

وی اضافه کرد: بیشترین فعالان صنف تولیدی طلا و جواهر در مشهد زنان هستند که کار طراحی و گاه ساخت زیورآلات را انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه مبلمان و لوستر و دکوراسیون داخلی نیز گویای توانمندی بالای تولیدکنندگان خراسانی و ایرانی است و یکی از اصناف موثر در حوزه اشتغال و تولید در مشهد، سازندگان مبلمان و لوستر و دکوراسیون داخلی هستند.

گندمی افزود: تقویت صنوف تولیدی داخلی در حوزه طلا و جواهر، مبلمان و دکوراسیون داخلی می‌تواند به توسعه اشتغال، ارتقای کیفی تولید و جلب توجه مردم به برندها و تولیدات داخلی منجر شود.

بیستمین نمایشگاه "مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون داخلی و کالای خواب" با حضور ۱۲۰ شرکت در فضایی به گستره ۱۲ هزار مترمربع و ششمین نمایشگاه "طلا، جواهر و گوهرسنگها" با حضور ۷۰ شرکت در فضایی به گستره چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافته و برپا شده است.

هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها، معرفی برندهای مطرح، حمایت از تولیدات داخلی، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی محصولات ایرانی، توسعه بازار محصولات داخلی، کشف استعدادها و توانمندسازی این صنایع است.

این دو نمایشگاه تا هفتم دی ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.