مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه شهرستان تایبادگفت: در اغتشاشات اخیر مردم با نظام همراهی کردند .

همبستگی مردم و اقتدار ایران، مانع موفقیت دشمنان شده است/در اغتشاشات اخیر، مردم  با نظام همراهی کردند

به گزارش قدس آنلاین، این مقام امنیتی در نشست هم اندیشی با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه شهرستان تایباد که با عنوان "مسجد و بصیرت افزایی در گام دوم انقلاب" در این شهرستان برگزار شد ،افزود: هم اکنون دشمن  اذعان دارد که همبستگی مردم و اقتدار ایران، مانع موفقیت آنان شده است چرا که در اغتشاشات اخیر هم مردم با نظام همراهی کردند و هم نیروهای حافظ امنیت با معترضان مدارا کردند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمن در حال هزینه کردن ثروت برای تضعیف اقتدار ایران است.

وی افزود: در حال حاضر سه عامل اسلام و اعتقادات دینی، شخصیت قوی مقام معظم رهبری و نهاد خانواده به عنوان عناصر اقتدار ایران و پیش برنده انقلاب اسلامی مطرح هستند و علما باید این سه نهاد مهم را تقویت و حمایت کنند.

او با تشریح مفهوم دینی و اجتماعی "بصیرت" گفت: معنای دقیق بصیرت، دیدن عمق مساله و انتخاب راه بهتر است. 
این مقام امنیتی با تبیین جایگاه جمهوری اسلامی و دشمنان آن در معادلات منطقه‌ای و جهانی و اشاره به وضعیت مناسبات بین‌المللی و نقش ایران در هژمونی جدید شکل گرفته در دنیا افزود: امروز مقامات رژیم صهیونیستی به موفقیت راهبردی ایران اذعان دارند و مقامات اسرائیلی به خاطر ایران حتی در دل فلسطین اشغالی هم امنیت ندارند. 
وی با اشاره به رزمایش نظامی اخیر بین ایران، روسیه و چین ادامه داد: همه می‌دانند این رزمایش، یک پیام مشترک به آمریکاست.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن چه با جنگ، چه با کودتا و چه با مشکلات اقتصادی نتوانسته جلوی پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد گفت: امروز دیگر سرنگونی جمهوری اسلامی برای آمریکایی‌ها ممکن نیست و صاحب نظران آمریکایی می‌گویند جنگ با ایران همه ظرفیت‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: هفته گذشته وزیر خارجه آمریکا مجدداً تاکید کرد که تنها راه شکست نظام ایران این است که مردم را در مقابل آن قرار دهیم. 

او در این نشست ضمن پاسخگویی به پرسش‌های حاضران، خطاب به علمای شیعه و سنی گفت: وظیفه ما مسوولان حل مشکلات مردم، برخورد با فاسدان اخلاقی و مفسدان اقتصادی است اما وظیفه شما علما، حراست از سنگر فکری و اعتقادی مردم است و این مساله شیعه و سنی نمی‌شناسد. 
همچنین در این مراسم حجت الاسلام فرجام، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای خراسان و مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد نیز بر مساله محوریت مسجد در تمام اقدامات لازم در گام دوم انقلاب تأکید کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.