شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و چند واحد کارگاهی ناحیه صنعتی "مه‌ولات" واقع در جنوب استان خراسان رضوی روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر صنعت چند طرح زیرساختی را در جنوب خراسان رضوی افتتاح کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم گفت: بهره‌برداری طرح‌های زیرساختی و عمرانی از اولویت‌های اصلی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و برای توسعه کشور ضروری است.

محسن صالحی‌نیا افزود: تمام طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بر مبنای تامین نیازهای واحدهای صنعتی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: به رغم تحریم‌ها و شرایط اقتصادی که دشمن به وجود آورده است اجرای پروژه‌های عمرانی متوقف نشده و با بهره‌گیری از دانش و توانمندی‌های پیمانکاران داخلی این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

مسعود مهدی‌زاده مقدم با اشاره به افتتاح کارگاه‌های این ناحیه صنعتی افزود: هر کجا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی را در اختیار صنعتگران قرار می‌دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان، ادامه داد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی مه‌ولات به طول ۵.۶ کیلومتر لوله‌گذاری و ایستگاه TBS و خط تغذیه با هزینه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و پروژه واحدهای کارگاهی با هزینه هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضر با ۳۱ هکتار فضای صنعتی برای واحدها زمینه تولید را فراهم کرده است.   
 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.