علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی : «سردار شهید ملی» در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود و هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهنشان را محکوم می‌کنند.

مدیرعامل فارابی: هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردمشان را محکوم می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی  پیامی منتش کرد و نوشت: «سردار شهید ملی» در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود و هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهنشان را محکوم می‌کنند. 

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ ‎

سردار شهید ملی، حاج قاسم سلیمانی عزیز، در جوار سکینه الهی، آرام گرفت. زلالیِ چشمه‌گون چشمها و روح بلند سردار، در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود. شهادت در راه خدا به دست جنایتکاران و حضور بر سفره حضرت حق، گوارای وجودش باد. ‎

هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهن شان را محکوم می‌کنند و ‎یاد و خاطره مردان مردی را که عزتمندانه و سرافرازانه، با خدمت به خلق و خلوص و ایثارشان، آب و خاک این سرزمین را از گزند پلشتی‌ها، در سایه سار امان و امنیت، ماندگار و جاودانه ساختند فراموش نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.