فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان استان طی چهار عملیات جداگانه موفق شدند بیش از ۱۰۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین را کشف شدند.

کشف بیش از ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشالله جان نثار اظهار کرد: در راستای حراست از مرزهای استان خراسان رضوی و برخورد مجدانه با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق و مواد مخدر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان استان طی چهار عملیات جداگانه موفق شدند بیش از  ۱۰۴ کیلوگرم موادمخدر  از نوع تریاک و هروئین را کشف شدند. 

وی اظهار کرد: در رابطه با کشف موادمخدر، دو دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند که ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

جان نثار در ادامه از کشف هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته مرزبانان از خروج سوخت قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال جلوگیری کردند. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات گفت: مرزبانان استان در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سوخت تمام قد ایستاده‌اند و در برخورد با خوردروهای ترانزیتی و تجسس دقیق وسایل نقلیه‌ی عبوری از نوار مرز با توجه به دستورالعمل‌ها بسیار حساس و حرفه‌ای عمل می‌کنند.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.