کرمان - مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت : پیکر مطهر این شهید رشید اسلام صبح روز سه شنبه هفته جاری با حضور مقامات کشوری و اقشار مختلف مردم در کرمان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

کرمان روز سه شنبه میزبان پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی است

به گزارش قدس آنلاین؛ احمد علی رمضانی روز شنبه در ستاد برنامه ریزی مراسم سردار شهید سلیمانی افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار شامگاه دوشنبه هفته جاری در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال قرار خواهد گرفت . 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، مسیر تشییع پیکر این سردار بزرگ را در کرمان با استقبال رسمی در فرودگاه اعلام کرد و گفت: بعد از آن پیکر مطهر سردار رشید اسلام به مصلای بزرگ امام علی منتقل می شود و برای شب برنامه وداع طبق برنامه فعلی دوشنبه شب برگزار می شود.

وی تاکید کرد: صبح سه شنبه پیکر فرزند کرمان از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می شود.

علی رمضانی با بیان اینکه پیکر شهید بزرگوار طبق وصیت خودشان به طور قطع در گلزار شهدای کرمان دفن می شود گفت: طوری که همرزمانش می گفتند روح بلند حاج قاسم در کنار شهدای کرمان آرام می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.