خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و شهرسازی، پروژه های مسکن را با جدیت بیشتری پیگیری کند چرا باید مصوبات سالهای گذشته همچنان بر روی زمین بماند و این قابل توجیه نیست.

راه و شهرسازی پروژه های مسکن را با جدیت پیگیری کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی رضا رجب زاده در دومین شورای مسکن استان در ارتباط با بدقولی بیمه آرمان جهت پرداخت خسارت زلزله سال ۹۶ اظهار داشت:اگر این بدقولی برای ما محرز شود به تمام ادارات ابلاغ می کنیم تا دیگر همکاری نداشته باشند و این موضوع در قراردادهای آتی هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص نصب انشعابات آب و برق برای واحدهای مسکن مهر افزود: شرکت های آب و فاضلاب و برق در قالب مطالبات، موضوعات را تهاتر کرده و تنها بر مبنای قانون حرکت کنند.

رجب زاده همچنین در خصوص تعیین تکلیف پروژه ۲۹۴ واحدی خیرین مسکن ساز نیز تصریح کرد: قصور در این پروژه باید مورد بررسی قرار گیرد هر چند قول های مساعدی از سوی سازمان بهزیستی کشور داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فضای پارک های مساکن مهر و نصب وسایل بازی و تجهیزات ورزشی توسط شهرداری موضوع بسیار مهمی است و باید از ظرفیت تمام دستگاه های متولی مخصوصا شهرداری ها استفاده شود.

رجب زاده ادامه داد: این موضوع هم برای ورودی شهرها و هم مساکن مهر اجرایی شود ضمن اینکه این مهم جزو وظایف شهرداری ها تلقی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.