خراسان شمالی-آیین بزرگداشت سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی" باحضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد، فرمانده های بسیج نواحی روستایی، مسئول حوزه شهید محمدزاده، شهردار، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای همجوار و حضور پرشور مردم چناران شهر برگزار شد.

آیین بزرگداشت سردار شهید حاج"قاسم سلیمانی" در چناران شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد در این آیین گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با استکبار ستیزی و یاری مظلومین و مجاهدت خود در راه کشور و نظام و برای جهان اسلام و مظلومین منطقه با برکت و نقطه امید بود.

حجت الاسلام والمسلمین منفردی افزود: امروز می بینیم حتی شهادت ایشان هم پر برکت و نعمت بزرگی برای ادامه این نهضت است نهضتی که از خون سیدالشهدا سرچشمه می‌گیرد.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که خون حاج قاسم و یارانش روح تازه‌ای به آزاده خواهی دمیده و کل معادلات جبهه باطل را بهم ریخته، خونی که باعث اتحاد و همبستگی بین مسلمین گشته و مرزها را شکسته واین انسجام انشاالله درآینده انتفام خون شهداست.

وی اظهار داشت: امروز ‌خوشحالم از این که می بینم درانظار بین‌المللی درکنار برادران و خواهران آزاده خواه خارج از مرزهای جغرافیایی، کشور ما و مردم ما در قدردانی از نعمتهایی الهی مانند حاج قاسم و حاج قاسمها سربلند و شکر گذار نعمات الهی  هستنند.

رییس شورای شهر چناران شهر نیز در این آیین گفت: حضور آحاد مردم در مراسم و عزاداری این شهید بزرگوار، ثابت شد که همه قدردان خون شهدا و آرمان های آنان هستیم.

غلامرضا شیرزاد افزود: احساس غرور می کنیم از اینکه می بینیم در جامعه ای نفس می کشیم که پر از احساس و شعور است و مردم سوای فشارها و مشکلات اقتصادی با بصیرت و آگاهی قدردان نعمتهای الهی هستند.

وی اظهار داشت: سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نعمتی بود که قطعا هم طول عمر شون و هم شهادت ایشان برای کشور دارای برکت بوده و است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.