سرپرست سازمان حمل ونقل درون شهری شهرداری بردسکن گفت: براساس ابلاغ دادستان بردسکن، تمام آژانس‌های داخل شهر تحت پوشش سازمان حمل‌ونقل قرار می‌گیرند.

تاکسی‌های درون شهری بردسکن تحت پوشش سازمان حمل‌ونقل شهرداری قرار می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی محمدی سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن اظهار کرد: تمام خدمات در حوزه حمل‌ونقل سامان‌دهی شده و برای مسیرهای طالقانی، امام رضا (ع) و مطهری، خطوط تاکسی در نظر گرفته شده است و در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند، روزبه‌روز وضعیت فعالیت رانندگان تاکسی در داخل شهر و مسیرهای ذکر شده بهتر می‌شود و براساس ابلاغ دادستان بردسکن، تمام آژانس‌های داخل شهر تحت پوشش سازمان حمل‌ونقل قرار می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه از ۷۶ دستگاه تاکسی زرد در داخل شهر ۲۷ دستگاه با تاکسی بی‌سیم فعال هستند و مابقی در مسیرهای داخل شهر از جمله خیابان قائم، عدالت، شهدا، ثامن و دیگر معابر فعال هستند، گفت: به تازگی مسیر خیابان‌های امام رضا (ع)، مطهری و طالقانی نیز دارای خط هستند و همشهریان این نقاط می‌توانند برای رفت و آمد خود از خودروهای تاکسی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هیچ ساعتی شهر بدون تاکسی نیست، افزود: رانندگان تاکسی تا زمانی که مسافر در داخل شهر حضور دارد، فعال هستند و خدمات آنان ادامه دارد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن با بیان اینکه ارائه خدمت در مقابل بیمارستان و دیگر مراکز خدماتی در داخل شهر نیز فعال است، گفت: تدبیری اندیشیده شده که تاکسی‌ها در طول روز و آژانس‌ها در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمت باشند.

محمدی نظارت بر عملکرد خدمات‌دهی رانندگان تاکسی را از جمله برنامه‌های مجموعه شهرداری و سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن اعلام و اظهار کرد: مسافران و همشهریان چنانچه شکایتی داشتند، می‌توانند با شماره ۵۵۴۲۲۱۶۵ دفتر سازمان حمل‌ونقل شهرداری و با اعلام شماره خط تاکسی شکایت خود را مطرح کنند.

وی از پیگیری این سازمان برای تحت پوشش قراردادن رانندگان حمل بار خبرداد و گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن ۱۴ دفتر آژانس شهری در بردسکن امیدواریم خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مردم این شهرستان و از جمله در مراکز خدماتی همچون بیمارستان را داشته باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن یکی از مشکلات رانندگان تاکسی را بحث بیمه آنان عنوان کرد و افزود: علی‌رغم اینکه بیمه رانندگان یک ضرورت است هنوز رانندگان تاکسی از داشتن بیمه محروم هستند.

محمدی همچنین بر نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری تاکید کرد و گفت: تاکسی‌های درون شهری باید پس از ۱۰ تا ۱۲ سال با اعطای تسهیلات نوسازی شوند ولی این مهم هم انجام نشده است و رانندگان خواستار اعطای وام برای نوسازی خودروهای خود هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.