مدرس دانشگاه جامعه المصطفی گفت: جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی تا انقلاب حضرت مهدی(عج) راه خود را ادامه خواهد داد.

جبهه مقاومت تا انقلاب مهدی(عج) راه خود را ادامه خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی الموسوی الحداد در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت با عنوان «شهدای مقاومت رمز استمرار قیام حسینی» که  با حضور جمعی از پدران شهدای حزب الله لبنان در سالن کنفرانس اداره زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تبیین جایگاه شهید و شهادت از منظر دین مبین اسلام پرداخت و گفت: شهادت بهترین و والاترین جایگاهی است که خداوند آن را به بندگان خاص خود عطا می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به شخصیت منحصر به فرد حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: سردار سلیمانی سال‌ها برای دفاع از حریم پاک اهل‌بیت(ع) جان فشانی کرد و عاقبت نیز در این راه به شهادت رسید؛ شهادت این مجاهد نستوه و دیگر شهدای مقاومت در واقع امتداد نهضت حسینی است و تا قیام حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.
الموسوی الحداد با بیان اینکه شیعیان درس شهادت را در مکتب سیدالشهدا(ع) آموخته‌اند افزود: این سردار رشید سال‌ها در کشورهای ایران، عراق و سوریه مجاهدت کرد و همواره آرزوی شهادت و ملاقات با پروردگار را داشت.
این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: ایشان سرداری شجاع و پر افتخاری بودند و به راستی لیاقت شهادت در راه خدا و نائل شدن به این مقام والا را داشت.
الموسوی الحداد همچنین با اشاره به شهادت ابومهدی المهندس در کنار سردار سلیمانی ابراز کرد: ابومهدی خود را شاگرد حاج قاسم می‌دانست و شهادت این دو مجاهد در کنار هم، اتحاد بیش از پیش ملت ایران و عراق را در پی داشت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.