نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح خواست با همدلی و وحدت، کنگره ۱۸هزار شهید استان را آبرومندانه و با عظمت برگزار کنند.

تاکید بر برگزاری باشکوه کنگره ۱۸هزار شهید خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله علم الهدی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۸هزار شهید خراسان رضوی افزود: با توجه به زمان برگزاری کنگره ملی ۱۸هزار شهید خراسان رضوی در مهرماه سال۱۴۰۰، فرصت کافی برای برنامه ریزی و اجرای شکوهمند این کنگره وجود دارد.

امام جمعه مشهد گفت: راه شهدا و زندگینامه آنان می تواند برای نسل جوان آموزنده باشد و لازم است در قالب این کنگره، آرمان های شهدا برای جامعه تبیین شود.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور هم در این جلسه گفت: زیربنای برگزاری کنگره شهدا، جمع آوری کامل و مناسب اسناد و مدارک است.

سردار محمدعلی حق طلب افزود: تقویت وحدت، همدلی و برادری از برکات برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در استانهای کشور است.

سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا و دبیرکل کنگره ۱۸هزار شهید استان هم در این جلسه اعلام کرد: ۲۰کمیته مختلف طرحهای متعددی را در زیرمجموعه برنامه‌های این کنگره تا سال ۱۴۰۰ اجرا خواهند کرد که محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم از جمله برنامه‌های این کنگره است.

در این جلسه رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی کنگره ملی ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و استانداری را برای برگزاری شکوهمند کنگره اعلام کرد.

کنگره ملی ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی قرار است مهر ماه سال۱۴۰۰ در مشهد برگزار شود.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.