تصمیم ۱۲ حزب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست مشترک در انتخابات برای حوزه انتخابیه تهران پس از آنکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد در تهران لیست نخواهد داد با واکنشهای منفی از سوی این شورا و برخی دیگر از چهره ها و احزاب این طیف مواجه شده و به نظر می‌رسد اختلاف بر سر این موضوع در این جناح در حال بالا گرفتن است.

واکنش منفی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به لیست «اصلاح‌طلبان پایتخت»

قدس آنلاین: پس از آنکه محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی از تصمیمی ۱۲ حزب اصلاح‌طلب برای دادن لیست انتخاباتی مشترک در تهران خبر داد، دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با صدور اطلاعیه‌ای به این اقدام واکنش نشان داده و ائتلاف تحت عنوان اصلاح طلبی را تکذیب کرد.

این درحالیست که ۱۲ حزب مذکور تصمیم داشتند لیست خود را با نام "اصلاح طلبان پایتخت" ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان، در اطلاعیه این شورا آمده است: طبق مصوبه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مورخ ۱۵بهمن ماه ۱۳۹۸، اصلاح طلبان هیچ لیست ائتلافی تحت این عنوان و یا هر عنوان دیگری که تداعی کننده ائتلاف اصلاح طلبان باشد، نخواهند داشت و هر ائتلافی تحت این عناوین قویاً تکذیب می‌شود.

گفته شده بود حزب مردم سالاری، کارگزاران سازندگی، انجمن اسلامی معلمان، حزب وحدت و همکاری ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر و ... از جمله احزابی هستند که گفته می‌شود احتمال دارد با هم ائتلاف کنند اما پس از اعلام این خبر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بیانیه داد و تاکید کرد که اصلاح طلبان حق ندارند لیست بدهند.

حزب اعتماد ملی هم با صدور بیانیه‌ای پیوستن به این ائتلاف را رد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.