نهمین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران از فردا ۲۵ بهمن به مدت یک ماه در گالری لاله برگزار می‌شود.

نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران 

قدس آنلاین:  نهمین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران از فردا ۲۵ بهمن به مدت یک ماه در گالری لاله برگزار می‌شود.

مدیر گالری لاله در خصوص برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با حضور ۸۶ هنرمند و بیش از ۲۰۰ اثر هنری از فردا عصر ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

محمد حسین سعلبی فرد موضوع آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه را آزاد عنوان کرد و افزود: دی ماه امسال برای هنرمندان پیشکسوت و جوان نقاش و طراح دعوت‌نامه ارسال کردیم و در این نمایشگاه از هر هنرمند سه اثر برای علاقه‌مندان به هنر نقاشی و طراحی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این نمایشگاه به فروش تابلوهای کوچک اختصاص دارد و اندازه تابلوها نباید از ۵۰ در ۵۰ بیشتر باشد، اضافه کرد: سال گذشته سقف فروش یک میلیون تومان و امسال یک میلیون و ۲۰۰ تومان است.

مدیر گالری لاله سبک آثار نقاشی و طراحی را معاصر و رئال دانست و متذکر شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه فرهنگی است.

سعلبی فرد بیان کرد: هنرمندان آثار گرانبهای خود را به گونه‌ای ارائه کرده‌اند که از یک سو منجر به ایجاد انگیزه برای خرید آثار فاخر هنری شود و از سوی دیگر، ضمن تقویت ذائقه بصری شهروندان، به همگانی کردن هنر معاصر یاری رسانند.

گفتنی است؛ آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.