همدان _رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از آخرین مهلت 4 ماهه شورای شهر به سرمایه‌گذار پروژه میدان میوه و تره‌وبار برای اتمام این طرح بزرگ، خبر داد.

اتمام حجت شورا با سرمایه گذار پروژه میدان بار جدید همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ حسین قراباغی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با محوریت بررسی فرآیند عملیاتی پروژه سرمایه‌گذاری میدان میوه و تره‌بار جدید همدان، گفت: کارنامه سرمایه‌گذاری سال ۹۸ شهرداری همدان باید جمع‌بندی شود و از سوی دیگر باید تمامی تمرکز امور سرمایه‌گذاری بر محور توجه به پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید سال ۹۹ باشد.

وی ورود سرمایه ۵ هزار میلیارد تومان برای ۴۵ پروژه سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ خبر داد و ابراز امیدواری کرد ۱۰۰ درصد این طرح‌ها به صورت جدی آغاز شوند.

قراباغی با تأکید بر اینکه دغدغه مدیران ارشد استان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری ورود سرمایه‌گذار خوب بوده، معتقد است: با وجود تمام تحریم‌ها، جذب سرمایه‌گذاران خارجی همچنان ادامه دارد و  در سال 99 موانع پیشروی سرمایه‌گذاری برداشته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تعهد مدیریت‌شهری همدان در اجرای طرح بزرگ سرمایه‌گذاری میدان میوه و تره بار جدید همدان تقریباً به صورت کامل انجام گرفت؛ افزود: شیوه نامه پیش فروش به صورت کامل انجام گرفت و در زمینه تملک و بازگشایی مسیر دسترسی هم، اعتبارات لازم به صورت ویژه در بودجه سال ۹۹ شهرداری لحاظ شد تا طرح مورد نظر با جدیت بیشتری پیش برود.

قراباغی خطاب به سرمایه‌گذار میدان بار جدید همدان، گفت: انتظار می‌رود این طرح بزرگ شهری با جدیت و پیشرفت مورد انتظار به بهره‌برداری برسد که در این صورت شاهد اشتیاق و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.