خراسان شمالی-فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سه جوان که اقدام به ایجاد مزاحمت و ترقه اندازی در نشست تبلیغاتی یکی از کاندیداها در شهر ستان فاروج کرده بودند خبر داد.

دستگیری سه جوان مزاحم در سخنرانی یکی از کاندیداها در فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: این سه جوان در جریان تبلیغات انتخاباتی یکی از کاندیداها اقدام به ترقه اندازی در محوطه یکی از مساجد و ایجاد وحشت در بین مردم کرده بودند.

وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی به صورت مقتدرانه در صحنه حاضر و بعد از تعقیب و گریز از این متهمان اقدام به دستگیری آنها و تحویل آنها به مراجع قضایی کرد.

مظاهری همچنین در خصوص شعارنویسی و ایجاد مزاحمت طرفداران برخی از کاندیداها علیه رقیب نیز گفت: این اقدام به شدت توسط پلیس برخورد می شود.

وی افزود: در این راستا سه شنبه شب پلیس به چند نفر از افرادی که مظنون به شعار نویسی علیه رقیب بودند مشکوک شد که بعد از توقف آنها مشخص شد مسئله خاصی نبوده و قصد تبلیغات مجاز را داشتند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: برخورد پلیس با عوامل تخلفات انتخاباتی به شدت و با جدیت تمام انجام می شود به طوری که حتی به حکم جلب تعدادی از این طرفداران کاندیداها منجر شد که مسئله برطرف شد.

وی افزود: با این وجود از کاندیداها و طرفداران آنها می خواهیم حتماً ضوابط و مقررات انتخاباتی را در نظر بگیرند و از انجام اعمال تبلیغاتی خلاف مقررات به جد پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.