معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن میلاد پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام محمد باقر(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جشن میلاد امام محمد باقر(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد عنوان کرد: این مراسم با حضور عموم زائرانی که در این ایام به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب میلاد امام محمدباقر(ع) در تاریخ ۵ اسفند جاری از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و با موضوع سیره تربیتی امام محمدباقر(ع) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ویژه برنامه روز میلاد پنجمین امام معصوم(ع) نیز روز سه‌شنبه قبل از نماز ظهر و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای عموم زائران برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین تقی‌زاده در این برنامه سخنرانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم آقایان سید مهدی میرداماد، خالق پور، هادی الهی و امیر عارف از مداحان و ذاکران اهل‌ بیت(ع) به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

شریعتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در شب و روز میلاد امام باقر(ع) برای بانوان ویژه برنامه جشن در رواق حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.