آتش‌سوزی یکی از هتل‌های اطراف حرم منور رضوی با حضور نیروهای آتش‌نشان مهار شد.

آتش‌سوزی هتل اطراف حرم رضوی اطفاء شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز یکی از هتل‌های اطراف حرم منور رضوی دچار حریق شد. با حضور نیروهای آتش‌نشانی مشهدمقدس این حریق اطفاء شد و عملیات همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه علیرضا معلم مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی انبار هتل در میدان بیت المقدس شهر مشهد به همت آتش‌نشانان ۵ ایستگاه خبر داد.

وی اظهار اظهار داشت: دقایقی قبل در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از بالای یک هتل در میدان بیت‌المقدس، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفاء حریق و نجات و امداد ایستگاه‌های ۴۴، ۴، ۲، ۳۲، ۲۴ را به همراه ۲ دستگاه خودرو نردبان و یک دستگاه خودرو توربوفن به محل حادثه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، با حضور آتش نشانان و گروه‌های نجات در محل مشخص شد  آتش سوزی در قسمت پشت بام و انبار نگهداری آذوقه این هتل آپارتمان رخ داده که به سرعت آتش نشانان اقدام به مهار آتش سوزی کرده است.

وی گفت: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به هیچ یک از مسافرین این هتل آسیبی وارد نشد و اکنون آتش نشانان در حال انجام عملیات انجام عملیات تهویه و رفع دود گرفتگی ناشی از این آتش سوزی در محل هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.