مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از ایجاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشاورزی استان که دبیری آن به نظام صنفی خراسان رضوی تفویض شده خبر داد.

ایجاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشاورزی استان / تاکنون مشکلات ۶۱ پرونده تولیدی بررسی و برطرف شده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی، مهندس ایرج ناصری مقدم گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ایجاد گروه ویژه ایی به نام کارگروه امور کشاورزی که دبیری آن به نظام صنفی استان خراسان رضوی تفویض شده، موجبات پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزان را به نحو احسن فراهم نموده است. در این کارگروه تاکنون ۶۱ پرونده رفع موانع تولید و تسهیل امور کشاورزان بررسی و به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: گروه کاری امور کشاورزی که در ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شده است گامهای مناسبی را در جهت حل مشکلات کشاورزان به ویژه در کارگاهها و کارخانجات تولیدی بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی مرتبط  برداشته است.

وی تاکید کرد: کلیه دبیران نظام صنفی خراسان رضوی باید با برگزاری جلسات هم اندیشی با کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی مواردی که قابل طرح در کارگروه امور کشاورزی تسهیل و رفع موانع تولید استان است را بررسی و به این کارگروه ارسال نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.