نخستین دوره مسابقه «حفظ قرآن کریم» ویژه خواهران در موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه «حفظ قرآن کریم» در موسسه بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی گفت: این مسابقه در مراکز تحت پوشش این موسسه در شهرهای مختلف مشهد، طبس، کاشمر، سبزوار، قاین و بشرویه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد نقش آفرینی موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور را مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح کیفی، زمینه‌سازی تدبر در قرآن کریم، بالا بردن سطح اطلاعات حافظان‌ قرآنی، تقویت محفوظات و تشویق فراگیران قرآنی برای شرکت در کرسی‌های حفظ قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.
وی افزود: در این دوره از مسابقه، حافظان کلام وحی در ۷ رشته حفظ کل قرآن کریم، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، سه جزء، یک جزء و جزء ۳۰ قرآن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در پایان به برگزیدگان گواهینامه از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.
رئوف سیدنژاد افزود: علاقه‌مندان تا پایان ماه مبارک رمضان سال ۹۹ فرصت دارند برای ثبت نام به فرهنگسرای حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) طبس، کتابخانه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر، بقعه خواجه ربیع مشهد مقدس، فرهنگسرای حضرت امام رضا(ع) سبزوار، مهدالرضا بشرویه و کتابخانه‌های حضرت امام رضا(ع) قاین و روستای محمد آباد طبس مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: این مسابقه به صورت سراسری روز جمعه ۲۳ خرداد سال ۹۹ با حضور اساتید اعزامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.