فرماندار کاشمر گفت: برابر مصوبات ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران شهرستان کاشمر، جمعه بازار و میدان دام این شهرستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

تعطیلی جمعه بازار و میدان دام کاشمر به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا

به گزارش قدس آنلاین، مسلم ساقی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر که با حضور مسئولین شهرستان با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با همدلی و همراهی که از سوی مسئولان تاکنون وجود داشته است شرایط شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر بهتر است اما این بدان معنی نیست که در روزهای آتی شرایط همین گونه باشد.

فرماندار شهرستان کاشمر افزود: در جلسات شورای سلامت و مدیریت بحران تاکید ویژه بر امر آموزش و اقدامات پیشگیرانه داشته‌ایم و تاکنون اقدامات قابل قبولی از سوی ادارات ذی ربط برای ضد عفونی و گندزدایی در محیط‌های اداری و عمومی و روستاها صورت گرفته است.

ساقی تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر و شورای سلامت و امنیت غذایی، جمعه بازار کاشمر تعطیل شد و تصمیم بر این شد تا به مدت یک هفته میدان دام کاشمر نیز به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شود.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشمر با بیان اینکه باید همه اقشار در شهرستان نسبت به اهمیت موضوع و مقابله با شیوع ویروس کرونا حساس باشند، ابراز کرد: به هر موضوعی که باعث خدشه دار شدن سلامت مردم شود ورود پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم با همراهی مردم و تلاش مسئولین از این بحران با کمترین خسارت و آسیب در شهرستان عبور کنیم.

وی افزود: مرجع اصلی اطلاع رسانی و بیان مسائل مرتبط با ویروس کرونا در شهرستان، مدیریت بهداشت و درمان شهرستان است و افراد غیر مرتبط از اظهارنظرهای غیر کارشناسی در این زمینه پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان کاشمر در پایان از همه اقشار مختلف مردم خواست ضمن همراهی در مقابله با ویروس کرونا و رعایت هشدارهای بهداشتی دراین مدت از سفرهای غیر ضروری و برگزاری مراسمات خودداری کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.