رئیس جمهوری آمریکا و معاون اول وی در یک کنفرانس خبری اقدامات دولت این کشور را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشریح کردند.

ادامه اقدامات ضد ایرانی کاخ سفید به بهانه مقابله با کرونا

قدس آنلاین؛ به نقل از رویترز، «مایک پنس» معاون اول رئیس جمهوری آمریکا، در این کنفرانس خبری از ممنوعیت سفر برای شهروندان ایرانی و شهروندان غیر آمریکایی که در ۱۴ روز گذشته در ایران بوده اند خبر داد.

همچنین از شهروندان آمریکا خواسته شده از سفر به مناطقی از ایتالیا و کره جنوبی که گرفتار شیوع ویروس کرونا هستند، خودداری کنند.

این کنفرانس خبری همزمان با فوت یک شهروند آمریکایی در ایالت واشنگتن بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ یا کرونا برگزار شد.

مایک پنس گفت: رئیس جمهوری امروز مجوز اعمال محدودیت مضاعف بر ایران را داد. از قبل ایرانی‌ها اجازه ورود به ایالات متحده را ندارند، اما این محدودیت سفر را تعمیم می‌دهیم و شامل تمامی شهروندان خارجی می‌شود که در ۱۴ روز گذشته به ایران سفر کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سردار ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    کرونا در ایران از مسئولان شروع کرده و طبیعی هم هست چراکه فقط آن ها از ماموریت های لاکچری خارج از کشور برخوردار بوده اند و فرزندانشان در خارج از کشور به اصطلاح تحصیل علم می کنند. حال طبیعی است که ترامپ بخاطر مردمش ورود فرزندان مسئولان را محدود کند. دید وقتی ترامپ محدودیتی برای ورود ایرانیان به خاک آن کشور اعمال می کند مردم ایران متفاوت به این قضییه می شوند وصدای مسئولان درمی آید که چرا محدودیت جواب بچه هامون رو چی بگیم؟!!!!!!!!!!!! حال مردم ایران تا آخرش حساب ماجرا را بکنند.