رشت - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : بیمارستان رازی رشت بر اساس تصمیم گیری انجام شده در شرایط حاضر فقط به بیماران دارای عفونت تنفسی اختصاص داده شد.

اختصاص بیمارستان رازی رشت فقط به بیماران عفونت تنفسی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،دکتر محمدرضا نقی پور افزود: بیمارستان رازی رشت با حدود ۲۵۰ تخت بیمارستانی برای بیماران دچار عفونت تنفسی از جمله مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در تمام بیمارستان های استان یک بخشی را برای گروه بیماران مبتلا به عفونت تنفسی اختصاص یافته است.

پیش از این حدود ۱۵۰ تخت این بیمارستان برای بستری افراد مبتلا به عفونت های تنفسی از جمله مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه لوازم حفاظت فردی روزانه در اختیار پرستاران، پزشکان و کادر درمانی قرار می گیرد، اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها و کم و کاستی ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان درباره راه اندازی آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در این استان خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه در شرف راه اندازی است که در اسرع وقت برای تحقق این مهم اقدام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.