مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی فتح‌المبین(همدم) گفت: روزانه ۳۰۰ ماسک بهداشتی توسط شماری از دختران زیر پوشش این موسسه به منظور حمایت از مردم دوخته می‌شود.

تولید روزانه ۳۰۰ ماسک توسط دختران موسسه خیریه همدم مشهد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا حجت افزود: دختران زیر پوشش این موسسه با تهیه‌ ماسک‌های بهداشتی، در راستای خودکفایی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های حاد تنفسی و کرونا در شرایط موجود، گام مهمی برداشته‌اند.

وی اضافه کرد: این ماسکها با پارچه بهداشتی به میزان روزانه ۳۰۰ عدد تهیه و دوخته می‌شود و در صورت تامین پارچه و مواد اولیه این میزان تولید به دو برابر قابل افزایش است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک مربی به همراه پنج نفر از دختران این موسسه در دوخت و تولید ماسک همکاری مستقیم دارند.

مدیرعامل موسسه خیریه همدم اظهارداشت: فرزندان کارگاه‌های هنری این موسسه‌ خیریه و در راس آنها کارگاه خیاطی، با توجه به ضروت استفاده‌ خواهرانشان از ماسک‌های بهداشتی و کمبود این نوع ماسک‌ها در مراکز بهداشتی، اقدام به تهیه‌ این ماسک‌ها کردند.

حجت افزود: این خدمت در حالی انجام می‌شود که با استفاده از حداقل امکانات و نظارت مستمر کلینیک بهداشتی همدم، ماسک‌های تولید شده پس از استریلیزه شدن در اختیار تمام کارکنان و فرزندان این خانه قرار می‌گیرد و مازاد آن به خانواده‌ کارکنان و مراجعان و خیرین تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به بهداشتی بودن و استفاده از پارچه‌های مخصوص برای تولید ماسک ادامه داد: روند تهیه و دوخت ماسک تحت نظارت کلینیک بهداشتی این موسسه و با نظارت سه پزشک در حال انجام است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.