خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تکمیل شدن پل روستای اسطرخی در شهر شیروان تا دوماه آینده خبر داد.

پل روستای اسطرخی در شهر شیروان طی دوماه آینده تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی گفت: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در تکمیل نمودن این پل، می بایست پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد تا مردم دو شهرستان شیروان و اسفراین از طریق این محور به راحتی تردد داشته باشند.

وی اظهار داشت: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۶ درصد پیشرفت ریالی دارد که ۳ کیلومتر از آن در شهرستان اسفراین و ۲ کیلومتر نیز در شهرستان شیروان واقع شده است.

نژادصفوی عنوان کرد: با تمهیدات به عمل آمده و رفع معارضات موجود بحمدالله زمینه شروع عملیات اجرایی پل و تحقق یکی از مطالبات به حق مردم جهت کوتاهتر نمودن محور فراهم شده است.

وی اضافه کرد: قرار است پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی این پل را اعلام کند و به صورت جدی کار خود را شروع و حداکثر ظرف مدت ۶۰ روز پل را به اتمام برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: برای به نتیجه رسیدن این پروژه و تحقق برنامه ریزی انجام شده ضمن تشکیل کارگروه تخصصی، مقرر شد ضمن بازدیدهای هفتگی به نحوی پیگیری گردد که در مدت فوق پروژه به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.