خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد نیازمند بیش از ۱۱ هزار قلم کالای بهداشتی و درمانی هستند.

بیماران صعب العلاج و خاص نیازمند ۱۱ هزار قلم کالای بهداشتی و درمانی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد درباره کالاهای موردنیاز این بیماران افزود:  این کالاها شامل ویلچر،واکر،تخت، توالت فرنگی، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ایزی لایف، نوارتست قند خون،دستگاه فشار سنج،تشک مواج،کیسه کولوستمی می باشد.

وی با یادآوری اینکه هم‌اکنون بیش از هزار و۵۲۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند،افزود: بیش از ۱۱۰ نفر از این بیماران خاص و باقی‌مانده نیز بیماران صعب‌العلاج هستند.

وی گفت:  طی امسال حدود ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف درمانی برای این بیماران هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: هم‌اکنون ۳۰۰ بیمار زمین‌گیر نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای هزینه نگهداری این بیماران مساعدت می‌شود.

وی با اشاره به سال جدید و نیاز شدید خانواده‌های این بیماران به کمک‌های مردمی افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی، بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و  درعین‌حال نیاز خانواده این بیماران در بخش معیشتی و پوشاک و لوازم زندگی همت بیش‌تر  مردم نوع‌دوست و سخاوتمند این استان را در مشارکت جشن نیکوکاری می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.