خراسان شمالی- بیش از شش هزار و هفتصد عدد انواع مواد محترقه در شهرستان مانه و سملقان و اسفراین توسط نیروی انتظامی کشف شد.

کشف بیش از شش هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ علی حسین رختیانی با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان در طی اجرای طرح موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۷۷۴ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در رابطه با دستگیری عاملان اصلی نگهداری مواد محترقه همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود با توجه به نزدیکی به پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری،فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۰۰۰ عدد مواد محترقه در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین نیز از کشف دو هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی قضایی در بازرسی از واحد صنفی فرد متخلف تعداد ۱۸۰۰ عدد سیگارت،۱۰۰ عدد مثلثی، ۱۰۰ عدد پیلی جمعا ۲۰۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز و ۵۰ بسته سیگار قاچاق جمعا ۱۰۰۰ نخ که به طرز ماهرانه ای در مغازه مخفی کرده بود کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.