مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان در برابر شیوع ویروس کرونا فروش حضوری بلیت اتوبوس به مسافران در پایانه مسافربری مشهد متوقف شد.

توقف فروش بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با پیش فروش سراسری بلیت اتوبوس در کشور در حال حاضر تهیه بلیت اتوبوس از درگاه‌های فروش اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی در سراسر استان امکان پذیر است لذا خواهشمند است مسافران از مراجعه حضوری به این پایانه خودداری کنند.
او با اشاره به پایش سلامت مسافران ورودی به مشهد در پایانه امام رضا (ع) ادامه داد: هم اکنون با حضور نیروهای امدادی و پزشکی در این پایانه مسافربری، سلامت مسافران ورودی با دستگاه تب سنج کنترل می‌شود.
از چند ماه گذشته و در پی تغییر و اصلاح ساختار پایانه امام رضا (ع) مشهد مقرر شده بود یک کارگزار واحد با موافقت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و شهرداری مشهد، فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر در همه مسیرهای جاده‌ای را بر عهده بگیرد و در همین راستا فعالیت آزمایشی پایانه امام رضا (ع) با ترتیب اعلام شده و در ساختار جدید در حال اجرا بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.