مقامات بهداشت آمریکا اعلام کردند با تشدید شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور، بیش از نیمی از ایالت‌ها به این ویروس آلوده شده‌اند.

بیش از نیمی از ایالت‌های آمریکا آلوده به ویروس کرونا هستند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، با شیوع گسترده ویروس کووید ۱۹ در سراسر آمریکا، در حال حاضر بیش از نیمی از ایالت‌های این کشور آلوده به این ویروس شده‌اند. روز گذشته، مقامات ۲۸ ایالت آمریکا ابتلا به کرونا را در ایالت خود تایید کردند.

روی هم رفته تاکنون ۳۳۰ مورد ابتلا به کرونا در آمریکا گزارش شده که از این میان هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند. بنا به گفته مقامات بهداشت آمریکا، بیشتر قربانیان کرونا در ایالت واشنگتن و مربوط به یک مرکز نگهداری از معلولان است.

تعدادی از موارد مثبت در آمریکا نیز مربوط به کشتی گرند پرینسس است که اخیرا با ۲۴۲۲ مسافر و ۱۱۱۱ خدمه از هاوایی بازمی‌گشت که به دلیل شیوع کرونا در میان مسافران آن در ساحل کالیفرنیا قرنطینه شد. روز گذشته مقامات بهداشت آمریکا اعلام کردند ۲۱ نفر که بیشتر آن‌ها خدمه بودند در این کشتی به کووید ۱۹ آلوده هستند.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۳۰۰۰ نفر در چین که منشاء اصلی شیوع این ویروس است، جان خود را از دست داده‌اند. هرچند در روزهای اخیر آمار قربانیان ایتالیا، ایران و کره جنوبی نیز به این تعداد اضافه شده است. تاکنون ۹۲ کشور در جهان آلوده شدن به این ویروس را تایید کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.