مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید گفت: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

 تب آیت الله مروارید قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین جعفر مروارید، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مهدی مروارید اظهار کرد: از چند روز قبل آیت الله مروارید دچار کسالت و تب بودند که در نهایت روز جمعه ابتلای ایشان به کرونا تایید شد.

برادرزاده آیت‌الله مروارید با بیان اینکه وضعیت ایشان رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: تب ایشان قطع شده و دوران نقاهت را سپری می‌کنند.

وی گفت: پس از معاینه پزشک، داروهایی برای ایشان تجویز شد و در این مدت عوارض بیماری و تب را داشتند اما از دو شب قبل عوارض ناشی از بیماری کمتر شد و امروز که جویای احوال ایشان بودم تب به طور کامل قطع شده است.

مروارید با تاکید بر رو به بهبود بودن شرایط این عالم گرانقدر، افزود: حال عمومی ایشان بهتر است و به زودی می‌توانند در فضاهای اجتماعی حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانیه صادره از سوی آیت الله سیدان، آیت الله مهدی مروارید و آیت الله اشرفی شاهرودی که از علمای مشهد هستند، بیان کرد: هر سه این بزرگواران در این بیانیه به پیروی از دستورات پزشکان توصیه کردند که لازم می‌دانم به سه مورد از توصیه‌ها اشاره کنم.

وی گفت: در این بیانیه خطاب به مردم تاکید شده با توجه به نظرات پزشکان و مسؤولان، از تشکیل اجتماعات خودداری شود، مردم محیط خانه را با عبادت و توکل بر خدا متبرک کنند و در نهایت اگر به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند حتما توصیه‌های پزشکان را رعایت کنند.

مروارید ضمن آرزوی بهبودی کامل برای آیت مروارید از جامعه پزشکی استان که به نیکی در این ایام فعال هستند نیز تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.