فرماندار کاشمر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زائرسراها و مهمان پذیرهای کاشمر، به عنوان دومین شهر زیارتی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و مسافر و زائر پذیرش نمی کنند.

کاشمر زائر و مسافر پذیرش نمیکند

به گزارش قدس آنلاین، مسلم ساقی  در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  که با حضور ائمه جمعه کاشمر، کوهسرخ و جمعی از روحانیون برگزار شد ضمن قدردانی از از حمایت‎ها و همکاری ائمه جمعه و علمای شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس گفت: با فضای همدلی و همراهی که در شهرستان حاکم شده و با مشارکت همه ارکان حاکمیت و اقشار مختلف مردم یک حرکت جهادی در زمینه مقابله و مبارزه با کرونا شکل گرفته است. 

وی با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا وظیفه تک تک مردم است، افزود: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هر نانوایی که دستورالعمل‎های بهداشتی را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا رعایت نکند به طور قطع پلمب می شود.

او ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران منطقه ترشیز مقرر شده مبادی ورودی شهرستانها کنترل شود.

فرماندار کاشمر با تشکر از مشارکت خوب مردم در اقدام به ضد عفونی و گندزدایی کردن معابر افزود: در راستای ساماندهی این امر مصوب شده تا هر حرکت خودجوش و یا پویش مردمی در زمینه اقدامات مشارکتی برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرها با هماهنگی شهرداری‎ها و شبکه بهداشت و درمان و در روستاها با هماهنگی بخشداری‎ها و دهیاریها انجام شود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت ۳۳ بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۵ نفر رسید.

از روز ۳۰ بهمن گذشته تا امروز ۱۷ اسفند ماه افزون بر هزار و ۵۰۰ بیمار عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و تاکنون ۶۳۵ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.