دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: مراسم ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی "همسفر تا بهشت" در مشهد مقدس به دلیل پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا لغو شده است.

همسفران تا بهشت سفر به مشهد را لغو کردند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی غلامی مقدم افزود: ستاد ازدواج دانشجویی پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه های بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفر تا بهشت) را در قالب برنامه "پیک عاشقی" برای زوج‌های دانشجو دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: امسال در دوره زمانی دی ماه تا اوایل اسفندماه، حدود هشت هزار زوج دانشجو در قالب ۱۸ کاروان از دانشگاه‌های سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام شدند اما با شیوع ویروس کرونا، این سفرها تا اطلاع ثانوی، تعلیق و ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان "پیک عاشقی" برنامه ریزی شده است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور هدف از اجرای برنامه پیک عاشقی را تداوم ارتباط با زوجهای دانشجو و استفاده بهینه آنان از اوقات فراغت ایجاد شده در اسفندماه و نیز ایام نوروز دانست و گفت: همه زوجهای دانشجوی کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان امسال باشد می‌توانند از این برنامه و مزایای آن بهره مند شوند.

غلامی مقدم افزود: اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد یافت و این برنامه شامل چهار مسابقه با عناوین "یار مهربان"، "تجربه نگاری"، "هفتگی" و "روزانه عیدانه" است و علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات شرکت در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی به آدرس nahad.ir یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از بازار) مراجعه کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: ۲۰ سفر به مشهد برای ۲۰ زوج و دهها کارت هدیه بانکی را از جمله جوایز "پیک عاشقی" برشمرد و ادامه داد: زوجهای شرکت کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را کسب کنند افزون بر جایزه دریافتی از بخشها، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می‌شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.