مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا این لحظه در مشهد پزشک یا پرستار فوت شده بر اثر کرونا نداشتیم فقط یک پزشک متخصص و یک نفر کادر درمانی به این بیماری مبتلا شده اند و در حال حاضر شرایط جسمی شان رو به بهبود است.

یک پزشک و یک نفر کادر درمانی مشهدی مبتلا به کرونا شدند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: ظرف هفته‌های اخیر تاکنون هزار و ۱۰۳ فرد مبتلا به عفونت‌ حاد تنفسی در سطح خراسان رضوی با موفقیت درمان و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: این تعداد شهروند بهبودیافته از ۳۰ بهمن گذشته تا ۲۰ اسفند ماه جاری بخاطر عفونت‌ حاد تنفسی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر نظر ۶ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در سطح استان خراسان رضوی مراجعه کرده و برای درمان بستری شده اند.

وی با تایید این مطلب که توزیع الکل طبی در داروخانه‌ها با شرایط فعلی نقایصی دارد و احتمالا دستورات جدیدی از وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه مصرف الکل پیش آمد و بعضی افراد با این تصور غلط که مصرف خوراکی الکل آنها را در برابر کرونا ویروس محافظت می‌کند اقدام به این کار اشتباه کردند و حتی الکل صنعتی خطرناک را مصرف کرده اند و همین موضوع باعث مسمومیت شان شد به طوری که تا روز گذشته دو مرد و یک زن جوان در مشهد بر اثر مسمومیت الکلی در بیمارستان بستری شدند که حال عمومی شان هم تحت کنترل است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تا این لحظه در مشهد پزشک یا پرستار فوت شده بر اثر کرونا نداشتیم فقط یک پزشک متخصص و یک نفر پرسنل کادر درمانی به این بیماری مبتلا شده اند و در حال حاضر شرایط جسمی شان رو به بهبود است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.