خراسان شمالی- معاون گردشگری خراسان شمالی با اشاره به افزایش و تشدید بازدیدهای نظارتی در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان، گفت: در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر، برخورد قضایی با آن‌ها انجام می‌شود.

برخورد قضایی با فعالیت خانه‌های مسافر در خراسان شمالی

به‌ گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی کاظمی اظهار داشت: نظارت‌ها با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در روزهای اخیر تشدید شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت تأسیسات گردشگری استان متوقف شده است، تصریح کرد: تنها در مواردی خاص و تحت تمهیدات بهداشتی و نظارتی ویژه، تعدادی از مراکز برای مواقع اضطرار، آماده‌به‌کار هستند.

وی افزود: خوشبختانه فعالان حوزه گردشگری و مدیران این واحدها، دستورالعمل‌های ابلاغی را کاملاً رعایت کرده‌اند و در جریان بازدیدها نیز موردی از تخلف تاکنون مشاهده و یا گزارش نشده است.

معاون گردشگری خراسان شمالی در خصوص فعالیت خانه‌های مسافر در شرایط تعطیلی مراکز اقامتی استان، گفت: با دستگاه قضایی هماهنگی لازم انجام گرفته است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، این خانه‌های مسافر پلمب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.