قم-مدیرعامل سازمان آرامستان های قم با رد شایعات رسانه‌های غربی در احداث قطعات جدید از جمله یک قطعه بحران در آرامستان بهشت معصومه قم گفت: در سال ۹۸ هیچ قطعه جدید یا قطعه بحرانی در آرامستان بهشت معصومه قم ساخته نشده است.

احداث قطعه بحران در آرامستان قم شایعه است

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل سازمان آرامستان های قم با رد شایعات رسانه‌های غربی در احداث قطعات جدید از جمله یک قطعه بحران در آرامستان بهشت معصومه قم گفت: در سال ۹۸ هیچ قطعه جدید یا قطعه بحرانی در آرامستان بهشت معصومه قم ساخته نشده است.

"سید سیف‌الدین موسوی نیارکی" بیان کرد: قبرهای قطعه ۴۱ آرامستان بهشت معصومه که به قطعه بحران معروف است از ۴ سال گذشته ساخته‌شده است.

وی اضافه کرد: ساختار قبرهای این قطعه به‌وضوح نشان از این دارد که از مدت ساخته‌شدن آن‌ها چند سال می‌گذرد اما به دلیل اینکه بحرانی در قم رخ نداده مورداستفاده قرار نگرفته است.

وی افزود: این قطعه برای کنترل وضعیت میدانی بحران در شرایطی در نظر گرفته‌شده که در صورت بروز یک اتفاق غیرمترقبه مانند زلزله، سیل و غیره تعداد زیادی از شهروندان جان خود را از دست بدهند.

موسوی نیارکی همچنین ابراز کرد: این قبرها مخصوص متوفیان کرونایی نیست و قبرهای جاری است، قبرهای بیماران کرونایی استانداردهای خاصی دارد که متوفیان در آن دفن می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.