فرماندار بجستان گفت: ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر ممنوع شده است.

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر بجستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی کردیانی عنوان کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر ممنوع شده است و به همین منظور در ورودی شهر یک پارکینگ اختصاصی برای خودروهای سنگین در نظر گرفته‌ایم و از ورود آن‌ها به داخل  شهر جلوگیری می‌شود.

ابراهیمی کردیانی افزود: شهر بجستان در مسیر مسافرانی است که قصد سفر به مشهد مقدس  را دارند به همین دلیل سعی شده است به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ورود و خروج خودروهای عبوری به داخل شهر کنترل شود.

وی بیان کرد: با هدایت خودروهای عبوری  به یک نقطه  و مسدود کردن سایر ورودی‌ها سعی کرده‌ایم تا ارتباط بین مسافران عبوری و مردم شهرستان را به حداقل برسانیم و در حال حاضر ورود خودروها به شهر فقط از یک ورودی امکان‌پذیر است.

ابراهیمی کردیانی توضیح داد: بنا به دلایلی نمی‌توان ورودی‌های  شهرستان را کاملا مسدود کرد و رفت و آمد را به صفر رساند و این امر در صورتی امکان‌پذیر است که سایر شهرها و روستاها نیز  در این زمینه همکاری کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اعمال محدودیت‌ها برای مسافران عبوری و یا افرادی است که علائم مشکوک دارند و تیم‌های امدادی هلال‌احمر و علوم پزشکی و گروه‌های جهادی  بسیج در ورودی‌های شهر مستقر هستند و خودروهای ورودی را کنترل می‌کنند.

فرماندار بجستان تأکید کرد: مردم بجستان بسیار مهمان‌نواز هستند اما لازم است که هموطنان و همشهریان غیر مقیم در این ایام از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول و قوانین، خیانت به خود، خانواده و سایر همشهریانی است که پایبند به قوانین هستند.

وی همچنین از همشهریان خواست هشدارها را جدی بگیرند و خرید مایحتاج خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که کمتر از منزل خارج شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.