مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی گفت:حدود هشت هزار ماسک و ۷۰۰ گان محافظ پزشکی توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان تولید و توزیع شد.

تولید حدود هشت هزار ماسک توسط آموزشگاه‌های فنی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، افشین رحیمی افزود: این میزان اقلام بهداشتی و پزشکی با هدف حمایت از جامعه پزشکی و رفع نیاز موجود در جامعه تولید شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ۲۴ آموزشگاه خصوصی در خراسان رضوی در زمینه تولید ماسک و گان محافظ پزشکی فعال هستند.

میدرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با اشاره به این که تولیدات انجام شده تحت نظارت پزشکی و با کمک مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود گفت: تمامی تولیدات انجام شده در بین بیمارستانها و مراکز فعال در حوزه درمان و ارائه خدمت به مبتلایان کرونا در استان توزیع شده است.

هم اکنون ۴۷ مرکز دولتی و ۸۷۸ آموزشگاه آزاد آموزشهای فنی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی سال گذشته ۲۵ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۶۷۷ نفر ساعت آموزشهای فنی و مهارتی را به علاقه مندان ارائه دادند.

آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ۶۶۱ نفر است که از این میان تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده ۵۵ تن است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.