با همکاری مشترک دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نماهنگ جدیدی از گروه سرود آوای رضوان با تصاویر و هم‌نوایی مردم مشهد تولید و منتشر شد.

هم‌آوائی شهروندان مشهدی‌ با گروه سرود آوای رضوان

به گزار قدس آنلاین،  امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با اشاره به تولید یک محصول فرهنگی‌ـ‌رسانه‌ای متناسب با عید نیمه شعبان و شرایط شیوع بیماری در کشورمان گفت: با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، یک نماهنگ با هدف شادی‌آفرینی و امیدبخشی در ایام حضور مردم در منزل آماده‌ و از امروز در فضای رسانه‌ای منتشر شد.    
وی با بیان دیگر جزئیات این برنامه افزود: این نماهنگ در فضای سه مجتمع مسکونی، در سه نقطه از شهر مشهد اعم از بلوار نماز، بلوار فردوسی و منطقه رسالت مشهد و با مشارکت هنرمندان گروه سرود آوای رضوان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و ساکنان این مناطق ضبط و تولید شده است.
بهنام تأکید کرد: با توجه به شرایط منع حضور در اجتماعات عمومی به خاطر شیوع ویروس کرونا، ساکنان این سه منطقه با هم‌نوایی از داخل ایوان‌ و پشت پنجره منازل و با رعایت فاصله در کنار گروه آوای رضوان، به تولید این سرود کمک کرده‌اند.  
وی همچنین با بیان اینکه اشعار با موضوع حضرت مهدی(ع) و سلامت برای این گروه سرود در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از دو روز گذشته، فایل صوتی اشعار از مسیر فضای مجازی برای ساکنان این مناطق ارسال شد تا با خواندن و مسلط شدن به شعر، بتوانند با گروه سرود همخوانی کنند.
به گفته این مقام مسئول در آستان قدس رضوی، برای تولید این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای همه هماهنگی‌ها شامل تأمین تجهیزات سخت‌افزاری اعم از ۲۰ دوربین فیلمبرداری و سیستم‌های صوتی و تأمین لوازم بهداشتی برای حضور ایمن اعضای گروه سرود در فضای باز صورت گرفت.    
گفتنی است، در تعطیلات نوروز امسال، ۶ نماهنگ از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مناسبت‌های ملی و مذهبی تولید و در فضای مجازی منتشر و یا از شبکه‌های ملی سیما پخش شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.